Crazy Fredag

Har ju glömt att skriva lite om min crazy fredag! Den var riktigt rolig. Vid 8-tiden så anlände jag till Thess i bosvedjan där Hans, Gustav, John och Martin redan sprätt sin första bärs. Kortleken åker fram, jag sippar på vinglas numero uno och vi börjar spela "HORA". De flesta som läser det här vet nog om att det är ett drickspel och personligen så tror jag att det går ut på att den som blir fullast vinner. Denna gång kammade nog Hans hem förstapriset. Jag vet inte riktigt hur mycket information om detta jag får skriva om utan några sura miner, men kan nog gott säga att efter några timmars toppad lycka så däckade han skönt på Thess soffa.

Innan hans kväll var över så hade lille Hasse fått ett mycket ådrigt manligt könsorgan målat i sin högra tinning av ingen mindre än Elin Da Vinci, visat hur mycket chips han ätit under kvällens gång, samt åkt iväg med sin faders ekande ord "Inte bra Hans, inte bra"

Vad gjorde vi andra? Tyckte synd om Hans, Skrattade åt Hans och festade vidare....
För att göra detta lite mer lindrigt, och för att inte utmåla oss som världens sämsta vänner så skrattade även Hans dagen efter...

Bilder kommer så småningom! Så håll utkik!

Trots detta lilla missöde så var kvällen riktigt rolig! Nu ser jag fram emot en efterlängtad lovvecka som avrundas med halloweenfest på lördag. Vi ses där? ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: NASTRINA!

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA underbart! Heja fyll-Hasse. Fan vad han kommer få höra om det här nu.

2008-10-26 @ 18:10:28
URL: http://nastrina.blogg.se/
Postat av: john

ja de var verkligen en rolig kväll hehe ;D hans bah " brööööööhwl "!

2008-10-29 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0