Hösthelvetet

Jag har kommit fram till att jag hatar hösten. Eller tja, hata är väl ett starkt ord, men jag ogillar den iaf. ofta väldigt skarpt. Inte nog med att man fryser häcken blå för att man fortfarande envisas med att klä sig somrigt. Alla, eller många i alla fall, blir himla negativa. På nått sätt så känns det som att det finns så få saker att se fram emot, då alla andra årstider på nått sätt liksom har ett klimax.

Jag menar: Vintern har vi alla dessa högtider, julafon, nyår o.s.v, vi roar oss med snöbollskastning och kanske en fjällentripp. Våren när snön smälter bort och man får höra fågelkvitter igen, och för att inte tala om min födelsedag (hehe...) Sen så har vi Sommar ljuva sommar, med lov, sol&bad, midsommar, jordgubbar och allt annat som får oss att längta! Och sen kommer Hösten.. tråkiga jävla hösten...

MEN nu ska jag försöka hitta några positiva synvinklar på hösten och försöka acceptera moder natursfjärde årstid. Ni andra som också ycker att detta är något av en mörk tid kanske kan göra likadant och försöka fokusera på det positiva! Låt mig nu börja skriva en lista, som ni sedan kan fortsätta genom att kommentera, så ska vi tillsammans sätta ett leende på även dessa månader!

- Filmmys med gott sällskap
- Te utav alla dess slag
- Stora mysiga halsdukar, mössor, vantar.,
- Lövens fina färger
- Duntäcke

... kom ihåg detta och fyll gärna på med saker som just du tycker är viktiga för att din höst ska bli bra!

/ E

Kommentarer
Postat av: NASTRINA!

du har så rätt. känner mig dum för att jag kastar skit på allt bra jag har egentligen.

2008-10-15 @ 17:24:46
URL: http://nastrina.blogg.se/
Postat av: sista from anotha baconros

höstlov

hockeysäsong





sen kom jag fan inte på nåt mer. men PÖZZ

2008-10-16 @ 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0