Världens härligaste män

Jag måste ju nästan berömma mig själv för min effektivitet med bloggandet de senaste dagarna. Det som behövdes kanske var lite ledighet. Haha...

Hur som helst så har jag och mammsen nyss kollat klart på programmet Världens härligaste män. Tydligen så visade det sig att "bygglovs-matte" ligger riktigt bra till. Personligen så vet jag inte om det är det snea leendet eller byggarbetarmusklerna som tydligen får kvinnorna att bli så till sig. Möjligtvis backslicken då... Nej, jag tänkte helt enkelt komma upp med min egena lilla lista på killar jag skulle kunna tänka mig att tumla runt med i sänghalmen! hehe..

Here we go!

Hunk 1


Hunk 2


Hunk 3


Det var det mina vänner... Mina tre män är representerade! Nu ska jag gå och drömma ooh så söta små drömmar om dessa! Stort godnatt till er alla från mig!
  
  /E

Kommentarer
Postat av: gabbi

gillar du backslick har jag killen för dig! Amanda EDholm, vet du vem jag menar?! ;)

2008-10-30 @ 11:15:26
Postat av: Madde

vem är nummer 3 ??

2008-10-30 @ 15:45:12
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0