Västerås, skåne och ett jävla härj!

TJABBA tjena eller kamrater!

Här sitter jag framför min gamla dator och tänker tillbaka på helgens bravader. Sedan jag och amanda i fredags tog vårat lilla pick och pack och drog oss ner mot varmare breddgrader (västerås...) så har mycket hänt. Det har varit en ganska sjuk helg, sjuk på ett bra sätt, sjukt kul!

Till och börja med vill jag be er att ha lite överseende med mitt förgående inlägg. Men tydligen så åt jag ju iaf nudlar och hade det en hel del "näic", så no hard feeling för det.

F står för fredag, F står för fest! Madde korkade upp vinarn och blandade lite groggar. Vi poppade den totalt okända låten "jag kysste en tjej" och Mange Uggla. Dansade först nyktert och sedan lite mindre nyktert. Ingen skulle ha sett skillnad. Sedan fick vi mansbesök. Fem skåningar kom in och räckte fram sina händer. Vi skakade dom och drog oss sedan bortöver för lite party!

Väl framme hos skåning nr 6 hade vi det trevligt! Sedan dök Sanne och Sannes vänner upp. Självklart hälsade vi vänligt på dom också, men efter en halvtimme när hon presenterat sig själv sex gånger för varje person i rummet, hällt ut en öl på golvet och vin över amanda fick vi nog och begav oss vidare. Under något tillfälle träffade vi på Jake igen. Han hade garanterat något lurt för sig. På bara några minuter hade han övertygat amanda om att jag var satan och ond som få! Detta  skulle visa sig hänga kvar hela kvällen då 2 av maddes kollegieblock var fulla av sidor med "Elin är ond" och "elin är satan". Har härmed också bytt msn... [email protected], adda mig!

Har förmodligen gått upp ca 10 kg denna helg, så vi får hoppas att kurvorna sätter sig på de rätta platserna (bröst, bröst och...eeh bröst..) Efter att fredagsmaten bestått av det nyttiga alternativet sallad så tog detta en snabb vändning när vi hittade igen en kinarestaurang. Vi hittade också igen "buffé", vilket jag tror alla vet betyder att man får äta hur mycket man vill. Vi åt en hel del. Det var gott som fan. Har också fått svar på myten om kinsernas förmåga att inte kunna säga "R". De serverade nämligen lis.... Med magarna fulla börja vi rulla tillbaka till maddes lilla krypin. Med handen på magen och en reko rulle inledde vi våran myskväll. Det var då vi plötsligt kände att platsen för kladdkaka var tom! Vi åtgärdade snabbt detta problem. mmmmm!!!!!!!

Det knackade på dörren och tre skåningar dök upp. Dessa hade valt att även ägna denna kväll åt alkoholens vägnar. När de kring 01-tiden dök upp iklädda endast kalsipper dansandes runt i sovsäckar var lyckan gjort. Vi skrattade som gnuer, de överträffade hela tiden varandra. Om de inte skrev till maddes msn-kontakter med tumvantar så dansade dom och dök omkring i sina sovsäckar. De vart dock ganska slutkörda efter en stunds härjande och övergick till att ligga i en så kallad "böghög" i maddes säng.

Efter en tung tågresa och en tablettask "kåtpiller" sitter jag nu trött här och förbereder mig för en god natts sömn!
Imorrn laddar jag upp lite bilder här, men så länge guidar jag er till maddes blogg! http://sickcyclecarousel.blogg.se

Tack för en kanonhelg!

Ha det "näic"..   
/ Satan -straight from hell





 


Kommentarer
Postat av: NASTRINA!

hhahaha galet

2008-10-06 @ 18:49:34
URL: http://nastrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0