Det är inte som det ser ut...

Jag har skrattar mig själv halvt till döds sen Frida skickade sin "syn på kovland" till mig! Under en längre stund har vi battlat om våra bostadsområden. Vi kom fram till följande: Hennes grannar heter typ afrika och svetlana och jag bor tydligen i en lerkoja med hamburgar-hästen som närmsta granne!

För att förtydliga hennes skeva världsuppfattning så ska jag visa lite REALITY mina vänner! Det är alldeles för lite sådant nu för tiden . . . . . . .


 Kovland i Fridas värld!



 Kovland i verkligheten

/ E

Kommentarer
Postat av: NASTRINA!

HAHAHAHA FUCK YOU.



JAG VINNER. MIN GRANNE HETER ÅSA.

2008-09-11 @ 23:10:28
URL: http://nastrina.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHA, snygg jag är

2008-09-12 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0