Jag vill ha...

Ska gå tillbaka till urminnestider! Tiden då man som tandlös 5åring pekade på saker och sa "JAG VILL HA"  också fick man det helt enkelt.. ja, iaf ibland om man hade tur... Även fast jag har blivit ädre så har jag märkt att jag fortfarande har samma begär. Dock inte samma inflytande. Då varken hundögon eller krokodiltårar längre fungerar och man står kvar med 90 kr på kontot som inte går att ta ut, så kan man ju alltid hoppas på att någon givmild själ därute ska lämna ett litet bidrag eller två! Därför skriver jag denna (förmodligen) helt meninslösa lista, och hoppas på det bästa!

så... JAG VILL HA:
- en jeansväst
- baggyjeans
- snygga vinterskor  (finns det?)
- recept på nyttig kladdkaka
- sommar ( vet att det inte går att köpa, men en utlandsresa åtminstonde..)
- ett gymkort
- en egen lägenhet
- nya mobilhörlurar
- en vän som älskar att mocka hästbajs, for free ( vart är du..? )
- massa bra tvserie-boxar

å såklart världsfred o.s.v...

Till dig/er som fixar detta åt mig, skänker jag ett stort tack och ett litet (<3)

T.P.FH. / E



Kommentarer
Postat av: ÄMP

Jag ska ge dig ett recept på asnyttig kladdkaka :D (självkomponerat)



Ta ett kilo hästbajs.(det hardu gratis. Och det är masssa fibrer i, och mkt lite kalorier.säkert.)



ixa hästbajset med fettsnålt kakaopulver, dinkelmjöl, bruna bönor (för den söta sirapssmaken, mmmm) och tippa i lite laxermedel. (då far den ut fort som fan, och du behöver inte tänka på kalorierna!! :D hurraaa! Ät så mkt du vill!)

Grädda på högstavärme i c:a 15 sekunder (kladdkakan ska vara KLADDIG i mitten) Njut denna skapelsens krona med fettfri grädde. Sitt gärna på toan samtidigt.

2008-09-27 @ 19:16:44
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: Madde

snygga vinterskor är det ont om, de flesta ser ut som ridstövlar haha xD men jag hittade ett par ju :D kolla min blogg så får du se :D

2008-09-29 @ 08:48:11
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O:O:O det finns stenmycket snygga vinterskor!!!

2008-09-29 @ 10:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0