Tyck synd om mig

Idag var dagen då jag dog...av ansträngning! Har sprungit så mycket så jag vart bajsis. Blir fan alltid det när jag ska springa, spela match eller liknande..skumt....

Senså har jag mystiskt ont i mitt ben också. Min kropp är verkligen konstig!
Jag funderar på vad som kan ha hänt och det mest troliga är att nån jävel måste ha sparkat till mig när jag kollat bort!...typ

Nu har jag schlutt på inspiräjchån för detta skrivande så jag ska tamefan sysselsätta mig med nått annat kul! Typ läxor (NOT) eller Linas Kvällsbok (JIPPIE)

Hejdå mina små larver!             Puss och kjam                                   

       /The Elinz0R

Kommentarer
Postat av: ÄMP

Det är för att då man rör på sig så ökar tarmverksamheten, kära vän =)

2008-09-01 @ 21:08:57
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: nyberne

I'm a lärv

2008-09-08 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0