:@ffhfgfgfh&%**##@"

#@ggfgfgfgh*%&##"@

för er som inte fattade dedär så är det "serietidningsspråk" för att man är ganska jävla asarg.. För att ingen ska behöva misstolka så kan jag reda ut redan nu att jag inte är så förbannad egentligen.. Jag vet inte riktigt vad jag är.. arg på mig själv tror jag. Arg för att jag sitter hemma och tycker synd om mig själv. Arg för att jag funderar på att gå ut och springa. FÖRFAN, DET ÄR FREDAG! Jag borde äta chokladbollar och härja!

Nu ska jag gråta, sen ska jag rycka upp mig och sluta vara löjlig!

Ps. Jag saknar madde..

/ E

Kommentarer
Postat av: Malin

Men elin då..! :P

Glöm inte bort Pruppis nu.. ;)

2008-09-26 @ 18:41:17
URL: http://feeblepride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0