april,april din dumma sill!

Okej. Här hade jag tänkt smyga in och skriva några snabba rader om dagen, MEN blev så jävla distraherad av det första jag ser när jag klickat fram sidan blogg.se.

Linda Rosing. Kanske en av iaf sveriges hemskaste människor, tonar upp sig på en bild. Ensam är hon inte heller. Nej,nej för vid hennes sida står den 19 årige Hugo som tydligen är "Den rätte för Rosing". HALLÅ VÄRLDEN VAD FAN ÄRE SOM HÄNDER??? Hon är ju typ desperat-morsa-på-35år-som-har-2kg-botox-i-ansiktet-och-gör-vad-som-helst-för-att-stanna-i-rampljuset. Och killen? en unge med blingbling i örat som nyss fått första pubishåret och kommit in i målbrottet. Ungefär. Jag säger det igen, VAD FAN ÄRE SOM HÄNDER???.........





För övrigt så gå Queen-projektet kanon! Första offentliga konserten hölls ikväll och gick över förväntan. Magnus Bäcklund är en ganska rolig snubbe. Tydligen helt mänsklig och jävligt dålig på namn! Han kallade Hans som är konfrencier för Erik. lol.  Nu är jag dock väldigt trött och måste krypa till kojs. Det kommer ju en dag även imorgon vettni! Då äre fullt ös igen, som gäller!

Var det förresten nån som lyckades lura skiten ur någon idag då det är första april och allt? Berätta! Mihi

CU!

/ E

Kommentarer
Postat av: Oscar Lindholm

1:a april håller på att försvinna. Man lurades mer förr.

2009-04-02 @ 15:29:35
Postat av: edis

OKEJ Oscar!!!! Det måste skrivas ner!!

2009-04-03 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0