Jobbigheternas jobbighet avklarad!!

Tja kamrater!
Tänkte upplysa om tt jag nyss har blivit klar med jobbigheternas jobbighet: Att rensa ur garderoben!!!!!!!!!!!!! Jag slet som ett djur. Typ som en puma som inte fått kött på ett år!!! Fattaru. Hatar den där besleslutsångesten när man står med den gamla tröjan som ligger en så varmt om hjärtat, men som man inte använt på ett år.. Kasta eller behålla? Hmm...

Hur som helst så behöll jag väl lite onödiga plagg, men fick ut det mesta som inte används! Det känns bra. Insåg också att jag hade ett nästan tomt utrymme högst upp i garderoben, ett väldigt stort sådant. Mina kläder har alltså trängts och svettats i onödan en längre tidsperiod. Hehe, oops...

Eftersom jag varit asduktiga tjejen så har jag också sorterat en massa papper. Hade nämligen pappershögen of doom på en pall. Nu är den dock borta och papprena är fint insorterade i mappar och pärmar :) Fniss.

Nu ska jag se om det finns nån god frukt i kylskåpet. ADJÖ

/ E

Kommentarer
Postat av: M

Jag är stolt över dig ;D

2009-04-16 @ 07:38:16
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0