LISTA ELLER!!!!

Lovar du att vara ärlig? Yes sir!
Du heter: Elin
Beroende av:  sällskap
Vad tror folk om dig? att jag är glad
Stämmer det? ja det tycker jag
Vad får du oftast komplimanger för? det är nog håret
Hur imponerar man på dig? pruppar på en tändare så lågan blir asstor
Brukar du skratta för dig själv? ja, jag är bra rolig jag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? hmm, är ganska säker på att det var ett kedjebrev, så vi skippar det här!
Var bor du? I byarnas by, Kovlandet
Trivs du där? Jovars, misstrivs väl inte direkt
Sprit, cider, vin eller öl? sprit och cirre
Brukar du bli för full? ibland
Låt som när du är ledsen sörjer till? Elegi med Lars Winnerbäck
Vad har du för mobil operatör? Telia- halebop
Är du allergisk i mot något? pälsdjur, ibland :p
Nästa mål i ditt liv? Mer musik på fritiden vore trevligt, och klara skolan med goda betyg
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Pappa
Antal timmar sömn inatt?  5 ynka små timmar tack vare denna satans pissförkyldning+hosta........
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? Nej
När mår du bra? När jag är med folk jag tycker om och gör saker jag gillar
När blev du fotad senast? Idag
Hur känner du dig nu? Hostig, lite trött men annar så!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och blått tror jag
Vad tycker du om fötter? Okej tills tånaglarna kryper fram. Urs
Vilka saknar du? Madde för det mesta
Hade du en bra kväll igår? Nej, kände mig verkligen opigg
Favorit dryck på morgonen? Färskpressad apelsinjuice! MMMMM
Rakar du benen? När jag orkar
När brukar du oftast gå och lägga dig? elva-tolv
Är du blyg? Oftast inte
Vill du hellre ha mail än brev? Brev är charmigare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, mer attraktion
Är du nöjd med ditt liv? Absolut!
Är du bortskämd? Hehe..ja lite
Vad gör du i morgon? Går i skolan, tyvärr
Vad är det värsta du vet? att vara osams
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika, beroende på vad jag köper
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ska ta mig en funderare
Vad längtar du till? Sommaren, min 18årsdag så man kan få börja se lite artister även under vinterhalvåret!
Har du bra vänner och äkta vänskap?  Absolut, it's the real thing!
Vad använder du för shampoo? Sebastian nånting...
Vad är det finaste du fått? Osse min lille gosse, blomman och pärlan helt klart!
En speciell dag du minns? Peace and love-08!
Hur gammal är du? 17 sexiga
Är du kär? Nej
Om fem månader? lever jag livet
Du samlar på? komplimanger ;) haha närå..  men minnen och bilder!
Gröna eller röda äppeln? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Amanda oftast
Gillar du golf: minigolf är skoj, riktig har jag dock aldrig provat
Vilken tid gick du upp idag? kring niotiden
Har du sovit i din egna säng inatt? Jaaa
Har du strumpor på dig nu?  STRUMPbyxor
Är det okej att gråta? Det tycker jag
När grät du senast? Det kommer jag inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon? slösa och spara!
Bär du glasögon eller linser? ingetdera
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? helst inte före halv 10
Har du piercing? i nosen
Vill du gifta dig? Om den "rätte" dyker upp, så visst
Solar du ofta? Det kan jag inte påstå
Är du bra på att laga mat? Ja, faktiskt, är något av en mästerkock ;)
Tre saker du vill ha varje dag? En kram, gott sällskap, en slappstund
Är du flygrädd? ja
Roligaste ämnet i skolan? ensemble helt klart!
Tråkigaste ämnet i skolan? MATTE, och gemu
Badkar eller duschkabin? dusch
Hur vig är du? som ett kylskåp
Tre saker du absolut inte kan göra? komma i tid, gå ner i spagat, äta lever
Är du musikalisk? Ja det tycke rjag
Antal döda krukväxter i hemmet? None ( dock inte min förtjänst...hee)
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, eller kall mjölk
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, är höjdrädd
Bästa känslan? Att vara läxfri och kunna göra vad man vill
Värsta känslan? Man har skjutit upp saker, eller lovat något också blir det inte av. Såra någon är aldrig kul.
Vilken är din favoritglass?  Choklad, eller någon läskande smak som apelsin
Favoritpizza? Hawaii
Tror du på ett liv efter döden? Tror inte det. Fast det känns fel om allt bara skulle ta slut.
Har du vunnit en prispokal någon gång? Jajjamen!
Tycker du om sushi: Inte min grej
Vad äter du helst när du ser på film: Ärlighet varar längst: kladdkaka
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja det gör dom
Har du egen trädgård? haha nej
Har du tandläkarskräck? Nej, blev härdad under min tandställningsperiod
Är du morgon- eller kvällsmänniska? lätt kvälls
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Vilket är ditt favoritdjur? häst
Biter du på naglarna? Nafsar lite ibland...urs
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Minst tre dagar i veckan försöker jag hinna med iaf
Senaste låt du hörde? Nån thailänsk på restaurangen vi käkade på idag!

Å herregud, det var mig en lång lista. Utmanad blev jag iaf av Malin Nylander!

Jag utmanar: Gabbi, Olivia och Emelie!

/ E

Kommentarer
Postat av: ÄMP

Emelie? MIG??

2009-04-06 @ 22:27:22
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: oliviaaaaa

LETS DO IT!

2009-04-07 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0