allt på en och samma gång

Varför ska det vara så anus svårt att ta sig i säng??? fattar inte.

Idag har jag fått nya träningskläder+skor och köpt ett par byxor för knappa 80-lappen! Väldigt kul när man hittar rätt lite smått spontant sådär! :)

Utöver det har jag,mor,far, och momma ätit gomat vid kävsta och myst i kvällssolen! Jag gillar min familj. Nej, jag älskar min familj! Jag har kommit på att man borde tala om det för varandra lite oftare. Det finns inte mycket som värmer i hjärtat såsom dessa ord från de nära. Tänk på det...

Ps. till mina kära klasskompisar som läser detta: Jag saknar er! Det vore ju roligt att ses nått? Om ni är intresserade så kan ni ju höra av er vettja :) Jag har tid, en hel del faktiskt.

Och justeja. Körkortet... har börjat känna pressen. Första lektionen blir 17 augusti, MED växlar. Fy, vad skrämmande! Det är ju nog mycket att tänka på redan! Det är hur som helst dax att bärjamed teoridelen nu. Men det får bli imorrn för nu äre godnatt!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0