Hard work, work!

Jag är ingen jobbmänniska. Jag är lätt en sitta på arslet framför tvn (eller datorn..) och göra vad jag vill när jag vill-människa. Därför kan jag säga att dagens prövning inte riktigt var min grej. Sveriges motorfanatiker och diverse andra rövare samlas ju kanske som bekant på SHRA, mera känt som Sundsvall Raceway, två helger om år för att döda ozonskiktet ytterligare, marknadsföra tinitus och köpa ton med mat och cigaretter för att göra KIF till en rik och mäktig klubb.

Som den goda själ man är har man ju därför tillbringat dagen i en kiosk och provat på arbetslivet. I och med kiosken kom man ju i kontakt med en hel del människor, på både gott och ont. Jag menar, när "Knutte ~25" dyker upp i luckan och frågar efter plåster till sitt lilla, lilla, lilla skrapsår på fingret och påstår att han "förblöder", börjar man ju undra. När jag sedan får "är du helt bing i bollen"-blicken då vi inte har marlboro light, har jag mitt svar. Dragracing är inte för alla. Det är för de som gillar framförallt bilar, vargtröjor, öl, cigg, tinitus och skotrar på sommarn. Alltså, inget för mig :) .


..Not my cup of tea!


Nått för mig är absolut Linas kvällsbok. Den+Mig=1 inatt! <3

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0