...havsbad, körkortsteori, fotboll, lägga sig i tid...

Hej bloggen, nu var det ett tag sen sist, igen.

De senaste dagarna har jag: badat i havet för första gången, börjat med körkortsteorin, fotbollat, och försökt vända tillbaka dygnet.
 
För att sammanfatta det hela lite kort kan jag säga att havet var underbart! 22 grader, det är ju nästan varmt! Och jag struntar i vad ni tycker, simglasögon ÄR trendigt ;). Körkortsteorin var inte lika spännande att börja med, men minst sagt nödvändig. Dax att ta tag i körkortet på riktigt en gång för alla. Jag körde förresten motorväg för första gången idag. Det var inte alls lika läskigt som jag trott, skönt! Angående fotbollandet så har Kovlands IF de senaste veckorna hårdsatsat efter uppehållet, med tre träningar/veckan (hehe..). Vi är åter igen i ledning, och vann faktiskt senast idag med 8-3 mot söråker! Fantastiskt roligt! Och det sista jag nämnde var ju som sagt att jag försökt vända tillbaka dygnet. Jag kom i säng strax efter 12 och somnade 03. Det var inte jättelyckat... så jag ska nog ge det en ny chans ikväll och lägga mig iaf relativt tidigt! typ nu :)

Godnatt kamratos! sov gott!

/ E

Kommentarer
Postat av: M

You go girl! Nu är matchen igång igen alltså ;)!

2009-08-11 @ 10:20:01
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0