Ps. i got notebooked, and i loved it...

Ibland är det helt otroligt hur fort tiden kan gå. Om två dagar börjar jag sista året på gymnasiet. Hur sjukt är inte det då? Hur jävla sjukt som helst om du frågar mig!

Igår såg jag på film med mina fina vänner, amanda och emma. I emmas lilla kontorsrum hade vi tryckt ihop oss framför dataskärmen för att beskåda vad som visade sig vara två mästerverk: Ps. I love you och The notebook. Jag grät, jag skrattade, blev arg. Allt. De var så vackra, de där filmerna. Så fruktansvärt vackra. Det kändes som att....kärleken är helig (det låter skittöntigt nu när jag skriver det, jag vet) och jag ville för allt i världen inte vara något annat än just kär den stunden.. Det var hur som helst fint... och sevärt.

      

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0