Fina Nina!

Mamma har "ladies night" (hönsgård...) här hemma. Blev överrustad av kramar, tinitus och parfym. En gång om år samlas dom här, sen äre Jannez och dansbanan som gäller. Ikväll är just denna kväll. Oftast får man sig ett nyp i kinden och får höra om hur stoooor man har blivit, men denna gång hade man blivit SNYGG också. Jodu, jag tackar och tar emot jag. hahahahahhaahah. Men visst är dom väl söta, på sitt eget lilla vis :).

Jag vill också utnämna mig själv till mästare av kladdkaka. Den var godare än allt jag nånsin ätit förrut!!! typ. Jag önskar jag kunde bjuda, men den är nog slut innan ni hunnit ta er hit (hehehehehe...)



OCH!

Vi var och firade NINA häromdagen! Världens starkaste, mest levnadsglada fina Nina. Det var en bra kväll med mycket skratt, vänner och en glad Nina!  Mycket kärlek sänder jag till henne och övriga personer i familjen Ojalas hjärtan!

Läs mer här:  http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1223494?headlineDate=20090713  och  http://st.nu/start/njurunda/1.1262710


Vilken klippa hon är :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0