En dag på hm's underklädesavdelning...

Vad alla flickor vill ha: Fina underkläder!
Vad alla flickor tydligen inte kan få: Fina underkläder...

I hopp om att kunna uppgradera underklädeslåda traskar jag med gott humör in på hm's lite mer sensuella avdelning. Där finner jag vita spetsar, svarta snörningar, leopardbehåer, bygellösa behåer, något för alla smaker skulle man kunna tro. Jaha tänker jag, här borde man väl åtminstonde kunna hitta något som passar tuttisarna. Jag ser en fin svart behå som går lite längre ned, och kuttrar lite belåtet. Jag tar ned en i min vanliga storlek för att ta en närmare kik. Vad får jag syn på? Jo, en push up som tar över hela bhn insida och den minsta lilla kupa jag någonsin sett. Förskräckt hänger jag tillbaka bhn och fortsätter lite mer moloket att kika vidare.

Det närmaste jag kunde komma en vanlig jävla behå (utan inlägg eller annat skit) var en brun och rosa (??!) skapelse som såg ut som hängpattar redan då den hängde på galgen. Tomhänt vandrade jag ut ifrån underklädesavdelningen. Det dröjer nog innan jag besöker den igen. I alla fall hm's.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0