JAG SKA TA ÖVER VÄRLDEN ELLER NÅTT

Hej. Jag lever!

Just nu sitter jag på svenskan och funderar på olika saker jag vill lära mig och saker som jag vill (ska) göra.

1. Lära mig att sy
2. Lära mig spela gitarr, BRA!
3. Starta ett band
4. Ha trekant med Gustaf Norén från Mando Diao och Luke Pritchard i The Kooks
5. Starta ett band med ovanstående hunkar?
6. Tågluffa
7. Bli lite mer veggo!
8. Bli en asbra människa
9. Se Florence + The Machine med Amandy i mars
10. Ha en awesome estetfest
11. Vara stolt över mig själv vid tillfällen då jag borde kunna vara det
12. Ha lite roligt varje dag

Jag har hitta världens mysigaste låt och ska ska som den godhjärtade människa jag är dela med mig av den till er :) Ps. Jag kan spela den på gitarr! :D

/ Eran E




Kommentarer
Postat av: Amandy

Jag gillar att du lever! :)

2009-12-11 @ 09:50:14
URL: http://amandany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0