Teach me tiger

De senaste dagarna har varit lite annorlunda, men på ett bra sätt! En underlig känsla har infunnit sig och jag kan inte riktigt sätta ord på den.

Och för att totalt byta ämne: Jag vill bli smart. Sådär riktigt jävla samhällesmart och ha koll som fan. Hur vi styr vårat land och hur vad vi än gör påverkar är intressant. Teach me tiger, jag vill bli en bildad person. Nu ska jag bara lyssna på min favoritlåt för stunden och sedan ta mig an boken igen!

Förresten! Jag köpte en basker idag! :D Den är helt vinröd och underbar! Kärlek

Ps. Hur ofta gråter killar?...

/ E

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har svaret!

lika ofta som BRUDAR!

2009-12-14 @ 23:14:00
Postat av: amanda edis

Och jag skriver samma sak! Oftast är det hårda killar som grinar mest, dom som har det jobbigt.. Trot eller ej :)))))))))

2009-12-15 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0