Välkommen till verkligheten

Igår var jag ut.

Personligen tyckte jag nog att jag fullkomligt var näst intill vid mina sinnens fulla bruk, men befarar att så inte alls var fallet.. Jag har på senaste vänsterprasslat aningen med vitt vin. Det har i alla fall visat sig vara en sjukt dålig idé. Jag tror att istället för att ha dendär "hjälp-jag-kommer-aldrig-mer-att-kunna-visa-mig-bland-folk-känslan" så ska jag skratta bort mina bravader i fortsättningen, det känns otroligt mycket bättre. Jag bjuder därför idag på ett: AHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

/E

Kommentarer
Postat av: partypantern även kallad Paulina

Kvällen var kung, vi kan skratta bort alla pinsamma jävla saker tillsammans! detta gör vi om Danny, förhoppningsvis utan det vita jävla vinet som ofta ställer till det för oss;) STOR PUSSSS

2009-12-27 @ 23:51:56
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0