Che söndagen

Dessa jävla söndagar, det brukar aldrig hända saker värda att nämnas. Oftast innebär dom plugg,tv och skolångest. Men idag har jag lyckats få ut något vettigt! Jag har hunnit med en hel del saker! Wie.

Jag började dagen med en ridtur, vilket jag snabbt fick ångra då termometern visade -16 äckliga grader. När jag hoppade av hästryggen var jag i tillstånd istapp. Dagen fortsatte med en tripp på ikea med mor och far. Mammsen var på jeansjakt och det slutade ju med lite annat smått och gott, bland annat ett par jeansleggins till mig. Det rockade. Vi orkade inte åka hem och laga mat så de kom med förslaget restaurang, och jag hakade på. Det blev en trerätters till extrapris. Nå fruktansvärt gott, får vattnig käft när jag tänker tillbaka på min köttbit med rödvinssås...mmmm... Väl hemma igen var det bara att tagga till för träning och någon timme senare sprang jag för glatta livet fram och tillbaka i begsåkers gympasal. Detta visade sig vara en dum kombination med 3-rättersmiddag, men tack och lov fick jag behålla maten och den kirrar fortfarande gott i kistan!

Ps. Jag har sovmorgon imorrn. Mihi.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0