De tre vännerna gör skidspåret

Varför blir det alltid "hud" på min mobil när jag ska skriva "inte" ??! Det går fan inte ihop.

Förvrigt så väntar jag på edis som ska pallra sig hit. Grejen är bara den att efter som hon ska åka buss till Kovland, så kommer det att ta ungefär hundra år eller liknande. Vi har planerat, tillsammans med amandy, att vi ska ut och göra skidspåren här i buschen. Det äger. Det ska bli roligt att se hur vi ska kunna ta oss fram i lössnö som går upp till midjan, men vi brukar ju klara oss ur kniviga situationer på ett eller annat sätt, så det löser sig nog. Vi kommer vara nå jävulskt fula, det är det enda jag vet med säkerhet, det är helt enkelt roligast så!

Jag kanske tar med kameran ut för lite frisk luft också, det var länge sen den användes så det kan den behöva! Har ni tur så lägger jag in några sexiga bilder här senare. Men nu, SKIDSPÅRET! Adjö kamrater.


/ E

Kommentarer
Postat av: M

Update please ;)

Snart kommer din favoritmadde hem då kommer du få en massa inspiration ;)

2009-02-16 @ 10:37:04
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0