Den hårda vägen

Shit Britt, jag kom nyss på en sak! Det är fan snart helg. Dagarna kutar förbi, man hinner ju inte mer än att kliva upp så ska man sova igen.typ.

Hur som helst så berättade jag ju för er om hur sugen jag var på frukost igår kväll. Jag vaknade klockan 07.10 imorse och masade mig in på toan för att fixa och trixa till ett kapabelt utseende inför skoldagen. Sedan sprang minut efter minut förbi och när jag plötsligt kollade på klockan igen så var den 07.45, och bussen skulle gå 08.00. "AAAAAH, Chälp!" tänkte jag och sprang in i köket. Det kurrade i kistan så jag praktiskt taget kastade fram första bästa pålägg jag hittade och kastade i mig en hårdbrödmacka. Sedan var jag tvungen att hetsborsta tänderna och kuta satan till bussen. Jag hann även slänga en snabb blick på termometern som visade -23 grader. Vilken start på dagen säger bara jag.

Ikväll har jag ännu en date med matteboken, troligen med pärlan också, det beror lite på om kylan avtar!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0