i-landsproblem

Jag känner mig tvungen att skriva några rader här, trots att jag sitter  världens obekvämaste ställning och har sockerdricka i foten! Jag gör det här för din skull Madde, du ville ju ha en liten update och vad offrar man inte för vänskapen liksom. En fot och ryggraden är ju ganska stort!

Jag har ont som FAN i min näsa. Efter några månader utan näspiercingen så har jag fått fingrarna ur anus och köpt en ny. Man skulle kunna tro att denna lilla pärla är helt harmlös, men icke! Den köttar sönder näsan och äter typ upp den inifrån. Okej, det sista kanske var lite väl dramatisk men ont gör det iaf! Sen så befinner jag mig tydligen i stadiet då jag inte kan lämna den ifred så det får läka. Jag är istället så glad att min lilla leksak är tillbaka, att jag har fått något att snurra på igen. Det är liksom ontskönt på nått groteskt jävla sätt! i-landsproblem.

Nu ska jag kissa och sova! GODnatt fellows' !

/ E


Kommentarer
Postat av: M

Underbart!

2009-02-17 @ 17:12:16
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0