Jag är inte bitter, bara miss onöjd

Jag kanske är en av värdens mest omotiverade ungdomar när det gäller att plugga. Det är ju så fruktansvärt tråkigt!! Varför ska jag sätta mig ner och lära mig om kultur och idéhistoria? Ett helt ointressant ämne som bara utspelar sig i dåtid, är min mening. Jag skiter fulständigt i vad en kolonn är, eller vilka skulpturer som finns i St Peterskyrkan. Allmänbildning, my ass!

Sen ska jag tydligen skriva en labb om äggets densitet, till naturkunskapen. Jag har också en hel del saftiga mattetal som väntar på mig. Som om inte detta vore nog så ska jag tydligen läsa en bok på spanska om Albert Einstein OCH skriva vad jag tyckte om den o.s.v....

Önskar att jag ibland hade en sån där dosa som Adam Sandler har i filmen "Click". Med den kunde han ju spola fram och tillbaka tiden. Om jag hade en sån så skulle jag börja med att klicka fram till en läxfri period! Nu får det faktiskt vara nog!

Några plus denna vecka finns det dock!
- Madde kommer hem! Efterlängtad <3
- Jag har blivit bjuden på 19års fest, med n-tema! Ska bli awsome :D

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

icke att förglömma holans party på lördag =)

2009-02-19 @ 22:27:22
URL: http://amandany.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ameeh! Du har inte ens nämt att du ska till mig!?

Gryymt besviken! :(

2009-02-19 @ 22:49:31
URL: http://feeblepride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0