Jag har planer

Ni är så jävla roliga så jag kissar på mig. När jag inte skriver så slås läsarrekordet gång på gång, men när jag är inne i mitt uppdaterings-esse, då faller läsarantalet som ett tappert litet höstlöv när vintern knackar på.
Jag kanske helt enkelt är intressantare när jag är tyst, haha!

Skriva är silver, ge fan i tangentbordet är guld....för läsarantalets skull.

Har hur som helst lite mycket att tänka på för tillfället. Djävulen i dramat är till stor del läxor. De är inte bara skolan nu för tiden, utan även en stor del av min fritid. Det är ju inte så jääävla kul. God bless the weekends. Jag har iaf några saker att se fram emot. Ska skriva en liten lista.

- Sportlov
- Madde kommer hem!
- Spelning på Birsta med mina kära esteter
- Myskvällar med brudarna (nachos <3)
- Fredagsfika på CH
- Födelsedag, sweet eighteen!
- Förhoppningsvis få jobb...och bli rik
- Studenten för mina kära vänner!
- Peace & Love i sommar
- Utlandsresa med party sol&bad!

Nu mår jag genast lite bättre! Ah :)

/ E


Kommentarer
Postat av: nub

"ge fan i tangentbordet är guld....för läsarantalets skull." duktig du är på att rimma =)puss med mera.

2009-02-11 @ 23:18:17
Postat av: M

En update nu tack ;)

2009-02-12 @ 12:50:51
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0