Maaaaaaaaat

Seriöst, jag når ju snart formtoppen inom bloggande! Så här aktiv har jag inte varit på...på..?..så här aktiv har jag nog faktiskt aldrig varit, tror jag. Hur som helst så är inte bloggande den enda punkten jag har varit aktiv på. Nej nu är det dax att häpna,kamrater, för elin nylander har både pluggat matte och tränat. Därimellan hann jag också kasta lite hästskit. Det är säkert bra för något det med, typ armmusklerna eller nått. Jag har alltså haft VÄRSTA workouten!

Imorgon väntar skolan, tyvärr. Kommer sakna vårshowen som en jude. Men humöret ska vara på topp hade jag tänkt mig, så jag tänkte börja dagen med en kalasgod frukost. Shit, längtar redan. Tänk er att ni sitter i en biosalong utan godis och bara längtar efter en ynka liten karamell! Sååå mycket längtar jag till frukosten. Måste nog fan tassa in i köket och leta upp något att chugga lite på. Det vore guldläge. Ska smyga iväg nu, har man tur hittar man en banan!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0