Min helg

Tjena bloggen! Long time, no seen., som vanligt då ungefär!

Jag har varit lite av en busy bitch denna helg, det kan vara just därför jag inte berikat er med mina überinteressanta inlägg! Men nu är jag äntligen tillbaka, och ni ska få lite smaskig fakta om min helg. Den har nämligen rockat!

I fredags var det fest. Det var Amanda som fyllde 19 år och hade kokat ihop en temafest där alla skulle vara utklädd till något på bokstaven N. Bland utklädnaderna kunde man hitta bl.a en nyckelpiga, nomader, nattvakt, nunna (jag), nutella, nördar, ninja turtle och ett par som senare under kvällen blev nygifta ;) Det var riktigt roligt med ett härligt estetgäng som hade samlats! Grattis också till Gustav som fyllde 18 samma dag! Tack tack för inbjudan, det var en superrolig kväll! :D

Under gårdagen, d.v.s lördagen, så var vi några tjejer som blivit inbjudna av Holan som numera också är en nybliven 18-åring ;) Vi åt tacogratäng som var fett smaskig och hade paketöppning. Lite senare under kvällen anlände även lite mer partyfolk och den lilla lokalen blev näst intill full. Trots en trevlig och mysig tillställning så var kroppen inte lika sugen på fest denna dag. Därför åktes det hemöver ganska tidigt denna kväll.

Tack för visat intresse ;)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0