Den eventuella sjuklingen

Jag vettefan om jag är hypokondriker eller om jag börjar bli sjuk, men det senare alternativet verkar för tillfället nästan lite trovärdigare. Jag är öm i hela kroppen, irriterad över småsaker, hostar titt som tätt och gick inte till matteprovet idag.. Det sistnämnda var väl mänskligt med tanke på vad jag hade framför mig, men jag tror fan jag brukar ha bästa närvaron på hela skolan! Ja, så jag börjar nog bli sjuk. Eller så är tjejveckan på intåg.

Jag ska bjuda på ett litet citat från idag innan jag pyser iväg. Malin och jag åker hem från stallet och passerar Ingrids hus. Ingrid är gravid och ska föda nu i januari.

" Ingrid ska ju fan föda idag! "
" Jasså ?! Har hon åkt in? "
" Nä hon stog där i fönstret "

Ps.
vem vill träna på ego med mig imorrn? Har ätit lite apelsin, så jag hoppas kroppen mår lite bättre bara..

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0