Imorgon smäller det!

Det har varit en rolig vecka, med mer slit än vad jag kunnat ana! Imorgon är det premiär, det pirrar i magen bara jag tänker på det. Det ska nog gå bra, det känns bra iaf! Mitt problem är att jag är så förbannat slarvig, vilket inte är en bra kombination med en massa klädbyten och stress.

Jag kommer ihåg förra året hur man sprang fram och tillbaka överallt, det slutade ju med att jag blödde näsblod innan och efter vartenda nummer jag medverkat i. I år tar jag dock lite bättre vara på mig själv. Jag försöker i alla fall att lägga mig i tid, dricka vatten o.s.v. Som jag sa, det ska nog gå bra!

Nej fyyy vad trött jag är, ska nog krypa ner och bara mysa under täcket....och läsa ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: nybern

du är dålig på att uppdatera! puss på insida lår

2009-01-27 @ 18:07:14
Postat av: edis

det är du också bench!! båda två är USLA

2009-01-27 @ 18:24:47
Postat av: amanda

men gere föfan jag är väl duktig

2009-01-27 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0