Lite uppdateringar

Hej bloggen! Det har inte blivit så mycket skrivande i dig på senaste tiden..när jag tänker efter så har det nog aldrig varit särskilt mycket skrivande i dig.ops! Men jag har faktiskt varit lite upptagen av mig och saknat orken att skriva. Det har hänt en hel del saker sen sist. Förutom att Britney Spears har tagit tag i sitt liv och att läget fortfarande är instabilt vid Gazaremsan, så har den första av mina vänner födda år 91, fyllt 18 år! Vi firade henne med fest och rabalder, riktigt roligt blev det till slut. Det ska bli trevligt när vi allihopa kan dra en krogrunda genom staden tillsammans.

Förövrigt så har idioten som hittade..../snodde min mobil varit klantig. Han har avslöjat sig själv. Synd för honom, desto bättre för mig! Åh, vad jag har saknat min röda lilla älskling. Snart (förhoppningsvis...) ligger den i min hand igen, så mjukt och perfekt. Det ögonblicket ska jag njuta av.

Nu ska jag sova. Åtminstonde försöka. Jag ska nämligen ta spruta imorrn , för att förebygga livmoderhalscancer. Det lär ju kännas, om vi säger så. Det gör mig lite sömnlös för jag vet att den stunden kommer fortare om jag går och lägger mig. Önska mig lycka till!

Godnatt!

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0