Ljuset i tunneln

Dagen börjar sakta men säkert närma sig sitt slut, samtidigt som orken rinner ur mig. Noll motivation. Det har varit en lång dag. Att det varken finns ett lugnt utrymme eller någon mjuk plats där man kan slå sig ner, i hela Hedbergska hjälper ju inte direkt heller till.

Roligast har i alla fall varit att repa inför mitt och Hans nummer inför vårshowen. Det kommer bli grymt, bara allt stämmer! Öva,öva,öva!

Nej nu ska jag hugga in på idrottsuppgiften och sedan kasta mig in i siffrornas värld. Jag hoppas på att få stanna där ett tag den här gången, de brukar nämligen ha en tendens till att lämna mig totalt oförstående och utanför.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0