onsdag

Oj, vad trötthet kan komma plötsligt! Är helt fullkomligt utmattad i kropp och själ. Rösten påminner om en whiskeykärrings hesa stämma. Dagen har bestått av tre shower, massa gemenskap och min och empans fantastiskt goda sallad! Nu har man även kommit till stadiet då man inte bara kan sin egen låt, utan allas. Det är väl både på gott och ont skulle jag vilja påstå! Hur som helst så var dagens sista föreställningen (den första kvällsföreställningen) skitkul att genomföra. När publiken har betalat för att kika så blir det väl lite annorlunda motför de skollessa högstadieeleverna, som endast kommer för att slippa dubbeltimmen i svenska. Det innebär ju att de vill se. Man fick ny energi skulle jag vilja påstå, och det var härligt as hell!

Nu är det bara att krypa ner och sluta ögonlocken. Jag hoppas John Blund anländer tidigt i natt, det vore guldläge. See you from stage ;) Hei!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0