Överarbetad hjärna

Skola, läxor. Läxor skola. Serijävlaöst, jag ligger efter. Matteprov på torsdag. Jippie som fan. Hur ska det gå då? Ett stort fett IG i häcken. Kan nån snälla ge mig NORMALA tal att räkna, typ procent, 1+1 eller liknande? Det skulle rocka min värld .

Måste tänka lite positivt nu. Har ju en hel del att se fram emot! Bara denhär veckan blir överstökad lite fort så.. Showarbetet startar på allvar från och med nu, och inom två veckor så smäller det! Bara vi får ordning på allt med danser o.s.v så ska den nog kunna bli ganska så asgrym. Det tror åtminstonde jag!

En annan sak som är grym är att jag tänker krypa ner under mitt gosiga täcke och och sukta efter mina älsklingar i Twilight. Hoppas att Bengt kan få tag på böckerna och skicka ner de, så jag kan fortsätta drömma mig in i min absoluta kärleksberättelse.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0