show must go on

Det äger att sitta vid datorn och längta efter skinkmacka. Inte vanlig skinka, utan julskinka ska det vara. Fysatan vad det vore mums!

Medans folket festar hos amanda så valde jag att åka hem och vara en ansvarsfull tonåring för en gångs skull. Jag ska lägga mig i tid tänkte jag. Pigg, utvilad och frisk som en nötkärna är mitt mål! Peppar, peppar ta i trä! Det är nämligen rep inför showen även nu i helgen, vilket innebär att jag måste vara på plats i hedbergskas aula redan klockan 10 både imorgon och på söndag. Det rockar inte min värld iaf. Men jag ser verkligen fram emot det här, och hoppas innerligt att min röst inte tänker krångla!

Jag fullbordade även min klädsel idag, showkläderna alltså. Tänk vad lite second hand kan göra! 43 kr= så jävla värt för en supergullig kjol. Nöjd Elin.

För övrigt ska jag bara slänga mig ner i sängen och.... läääääsa! :D

/ E

Kommentarer
Postat av: BadMad

jag förtjänar lite cred för kostymen!

2009-01-24 @ 09:48:30
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0