Estet är bäst, så j*vla fest

Hello,hey!
Nu är det lördag och klockan är tjugo i tolv. Jag har funderat på att gosa ner mig i sängen och möta john blund, men tack vare att jag sov så jävla gott i soffan förrut idag så är jag tyvärr inte lika trött längre. Det var estetfest igår, så kring tolvslaget så var vi en massa esteter samlade i jennys goa tvåa i stan. Vi firade att våran vårshow varit en så lyckad tillställning. Det var både sorgligt men samtidigt en slags vimlande lycka att den är över. Det har varit hårt slit, men det har varit värt varenda sekund!

Iförd delar av min showoutfit, vandrade jag och brudarna iväg taggade för en "karatefylla". Det låter värre än vad vi menar med det, men vi lyckades till en viss del skulle jag vilja påstå. Vi skrattade, härjade, dansade knäppte en jääävla massa bilder och hade det hysteriskt roligt! Som den goda vän jag är hade jag lovat amandy att ringa henne under kvällen. Man ska ju hålla sina löften, så klockan fyra på natten (morgonen...) ringde jag upp henne. Förlåt mandy, det var inte meningen att väcka dig! Jag, Emelie och Gustav kröp iaf till sängs strax efter mitt telefonsamtal och sov gott fram till klockan tio då Gustavs stackars mobil ringde. Morr. Han gottgjorde dock den lilla missen med att hämta vatten och slå på bridget jones (uppassad elin = nöjd elin). När Gustav gått för att hinna bussen så försökte jag och emelie att kolla på film, tills vi insåg att vi var lite för trötta och somnade om igen. Kring ettiden på dan blev jag upphämtad av mamma och pappa. Vi for hem och jag intog genast soffan och slömrade sött igen. Som ni förstår så har min dag mestadels gått ut på att sova. Underskattat skönt för övrigt.

Fredagens uppträdande sjöngs förresten med patrik som snällt ersatte hans i vårat nummer. Det gick väl ganska bra med tanke på omständigheterna. Men hans är ju hans och nå jävulskt grym på det han gör, så torsdagens show var the shit denna gång. GRYM publik var det på kvällsföreställningarna, det är värt att påpeka! Och ni vänner som har varit och kollat, det har betytt jättemycket för mig! TACK! Jag vill också tacka alla esteter som gjort ett sådant superbra jobb. Den här showen har blivit ett minne som ligger mig varmt om hjärtat.

Nej, nu är det dags för tandborstning. Det smakar stall i käften, för att citera en viss amanda edis!

Godnatt peeps! Poss

/ E

Kommentarer
Postat av: ämp

ps. jag spenderade hela den underbara lördagen med att städa. och jobba. och frysa. Allt med en dundrande baksmälla. 8(

2009-02-05 @ 00:00:07
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0