Dagens ungdom

Jag har konstiga vänner. Gick nyss in på Amandas blogg och kollade på fakta om henne. Bland hennes intressen fanns några vanliga saker som umgås med vänner, pilla navel.. och borsta tänderna (?!!)

Självklart var jag tvungen att ifrågasätta detta, då jag antar att ingen människa egentligen tycker att detta allmänt tidskrävande och jobbiga momentet är något utav ett sant nöje. Därav hade vi en liten msn-konva, som löd såhär:

ELIN | HEMMA säger:

gillar du att borsta tänderna?

amanda panda säger:

ja

amanda panda säger:

det är skönt

ELIN | HEMMA säger:

du är sjuk


Kommentarer
Postat av: Klyftan

Jag älskar också att borsta tänderna!!

2009-01-02 @ 14:13:41
Postat av: M

amanda är ju en av de mest kyssvänliga jag känner iaf :D! kom förbi på en fika imorn vetjag! pussi

2009-01-04 @ 14:26:02
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0