Lilla önskelistan

Imagine: Jag+leverpastej&saltgurkesmörgås+ett stort glas mjölk :)

Förresten! Kovlands IF är i serieledning, och nu är det tre veckors uppehåll. Under dessa önskar jag några speciella saker som jag listar nedan.

- En stockholmsresa för att hälsa på olgan!
- Mysmiddag med familjen på stan
- Ett besök av min darlo empan som jag saknar sönder!
- Madeleine Nylanders återkomst till kovland!
- Mormortid!
- Återförening med mina kära klasskamrater. En klassfest! Eller myskväll med dom närmsta!
- Slå nytt jonkrekord med mitt crew (olivia,amanda och oskar!)

Vi hörs i veckan då hurrni! Nu: Fikus väntar....

/ E

Kommentarer
Postat av: edis

Inte vill du träffa mig :( jag vill träffa er i alla fall

2009-07-07 @ 19:22:49
Postat av: olivia

vi måste uppfylla lite av dom dära sakerna tycker jag! :D

2009-07-13 @ 19:36:00
URL: http://oliviay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0