Man ska ha husvagn

HAHA. TJENA! "redan tillbaka eller?" Ja, det kan jag lova.

Dagen som började lite segt slutade riktigt fint. Promenad, mysig spontanmiddag med mor och far på kävsta camping och gammal bra musik. Riktigt fint :)
 
Jag ska bli en campare. Jag ska köpa en husvagn och använda den som sommarstuga och placera upp den vart fan jag vill och bara campa satan. Jag ska gå å "pubnatta", tända ljus, åka till skåne, skåla och skråla, och njuta av att kunna befinna mig vart jag vill när jag vill. Det enda som fattas är att jag får en inkomst, blå himmel och en stereo :')

Vil du bli min resekamrat...?

Är sjukt sugen på minigolf också, av någon konstig anledning.

En sak till. Nemi äger. AHAHAHA

Nu= sängen, gossip girl, sova <3

se dig

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0