Sjömansvise

Nu ska jag fatta mig kort och skriva fort! Jag känner mig skyldig till en liten uppdatering helt enkelt. Igår hade mitt älskade KIF lagfest. Denna trevliga tillställning ägde rum i Cissis stuga uppe i Indal vid en sjö som heter Bjässjön eller nåot liknande. Vi åt och drack gott, spelade sällskapsspel OCH roligast av allt: Basta å bada, basta å bada, basta å bada om och om igen!

Jag är i skrivande stund inte i tillstånd för att skriva mer eller ladda upp bilder. Tröttheten är total efter fleranätters nattsudd. Men roligt var det iaf! alltså lagfesten.

Godnatt älsklingar hörs vid ett piggare tillfälle!

/ E

Kommentarer
Postat av: Stajn

väntar på picsen sexy :)

tack för senast. Ciao!

2009-07-15 @ 00:08:16
URL: http://stinamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0