Vart är finvädret?

Det sägs att det är finväder på intågande. Morgondagen ska tydligen klassas som "badväder". Det är bara att hålla tummarna.

Badvädret som jag och familjen nyberg hoppades skulle dyka upp idag då vi bilade iväg till sandnäset, dök dock aldrig upp. Trots Lars uppmuntrande tal och de "vilda gäss" som surfade fram på vågorna, hoppade vi aldrig i det blå. Istället åt vi en god sallad och sov hela vägen hem. Skönt :) Dock lite för skönt, med tanke på att klockan snart är halv två och jag fortfarande inte ha kommit i säng... Jag tror det är ett tecken på att man börjar bli äldre som tänker på att "lägga sig i tid för att orka med morgondagen", D.v.s kliva upp klockan 8.00 och fara till tranviken timmen senare :p. Nej, skämt åsido. Men visst vore det ganska skönt att kliva upp vid 9 och känna sig helt utvildad? Det ska tamefan bli mitt mål.

Borsta bissingarna står närmast på schemat, sen får vi hoppas på att jag är tröttare än vad jag känner mig. Godnatt, ses med turen på vår sida på playan imorrn!

/ E


Kommentarer
Postat av: amanda

kul playa-dag...

2009-08-01 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0