imorgon=SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!

imorgon=SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FYFAN vad skönt! Är så fruktansvärt less på allt som har med skolan att göra. Ska fasiken blunda varje gång jag åker förbi hedbergska i sommar. Det man inte ser det existerar inte, det vet du väl? Hehe... Jag vill också gratulera till alla nyblivna studenter som efter flera års slit nu äntligen kan ge sig ut i livet på nya äventyr!

Jag har faktiskt besökt en studentskiva idag. Ingen mindre än granndamen Jennys! God mat, gott sällskap, en bedårande liten bebis och en förtjusande nybliven student! Hon fick såklart motta en hel del presenter från alla nära och kära. Av mig och amanda fick hon en kokbok att fylla i själv, ett assnyggt kort ( ;) ) samt våra favoritrecept! Fniss. Det var absolut en trevlig tillställning i familjen Vesterlunds partytält!

Imorgon ska vi estettvåor, och kanske diverse andra, samlas på norra för lite fiesta och brännboll! Hur kul som helst tror jag! Senare blir det krogen i goda vänners sällskap. Det kan inte bli mycket bättre, vi satsar på en kanonkväll!

Nu värmast väntar tandborstning och sängen! jag säger det igen...

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0