HOME SWEET HOME!

JAG ÄR HEMMA!!!!

Okej, det har jag visserligen varit i två dagar redan, men nu har jag även hittat tillbaka hit....

Som ni säkert vet så har jag varit på festival! ( Vet ni inte det så betyder det att ni ska ha spö för att ni inte läst min blogg :@ !!!!!!) Peace and Love var iaf festivalen och där spenderade jag och mina vänner 4 dagar på ont och gott! Fast snarare i omvänd ordning, men det kommer jag snart till.

Mitt minne av festivalen 2008 var att den var bland det roligaste jag varit med om, och därför var förväntningarna inför detta år enormt höga! Och visst har vi haft roligt detta år med, men jag tycker endå inte att det överträffar året innan. Peace&Love har expanderat och det enda som var sig likt var i princip centrumgrillen, som för övrigt också hade lika äcklig mat som förra året (jippie). Festivalområdet hade vidgats och där förra årets camping legat fanns nu istället en fet scen. Årets camping visade sig ligga vid badhuset, dit vi en dag förra året orkade pallra oss för att tvätta våra lortiga kroppar. Lägg märke till att den camping vi tyckte låg långt bort från själv festivalområdet förra året, nu blivit en sträcka på 1,5-2 km (INTE OKEJ!!) Detta kombinerat med temperaturer från en annan värld gjorde att man inte orkade ge sig iväg för att kolla på de artister man bara kände till lite halvt. Jävligt synd, iaf då mitt huvudsakliga syfte med festivalen var att lyssna på musik.


Ja, jag är besviken. För jag hade inte lika roligt i år. Det beror nog delvis på mig själv också. Att drabbas av sjukdomarnas sjukdom sista dagen gjorde inte saken bättre. Förkyld, feber och magknip. Jag grinade och skrek och tyckte synd om mig själv. Aldrig i hela mitt liv har jag haft så ont. Hädanefter ska jag uppskatta svensk husmanskost och att få lägga en redig kabel i toan.  Tro mig jag har redan börjat. Uppskatta det alltså. Om det blir något nästa år vill jag i förväg beställa: mindre folk, sämre väder (haha..) och ett jävligt soft vandrarhem i närheten! :)

Imorrn tänkte jag FAKTISKT berätta om några höjdpunkter och lägga in lite bilder! :)

Nu ska jag läsa och krypa till kojs!GODNATT larverna små!

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0