5 sanningar

Pust å stön! Idag har jag: varit på skolan, ridit & tränat. Allt var jobbigt. Dock känner jag mig på nått sätt endå lite nöjd och belåten. Snart väntar en varm dusch och kanske en banan, för att sedan krypa till kojs och gosa ner mig i sängen!

Jag har också blivit utmanad av edis att skriva fem saker ni inte vet om mig! ska försöka....

1.jag oroar mig alltid för vad jag ska säga när jag ska kliva av bussen och inte känner personen som sitter på den yttre platsen.
2.att börja estet är ett av de bästa valen jag någonsin gjort.
3.jag vill bli sångerska. ja, det kan låta töntigt, men så är det.
4.mitt rum blev 2342423 gånger bättre och rymligare sedan mamma&pappa möblerade om där..men det kommer jag aldrig erkänna..
5.jag är egentligen sjukt orolig för att sälja min häst. jag kommer sakna hene tills jag dör. vad ska jag hålla på med då?

(6.saknar en av mina bästa vänner hur mycket som helst,  och ringer och hör av henne alldeles för sällan)

hoppas ni lärde er något nytt nudå!

/ E

Kommentarer
Postat av: BadMad

2009-03-19 @ 07:33:30
Postat av: M

Jag saknar dig ! :)

2009-03-19 @ 07:34:18
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0