Freddie, Fia-med-knuFF, Frankrike och FFffffFFfffffFfff överallt!!!!!

Jag har hamnat i en svacka! En ond Fia-med-knuff-svacka! :O Seriöst, jag brukar äga på detta spel, men just idag blev min käre far bäst av tre och angav sig själv titeln "ångströmsmästaren". Är det något jag är så är det dålig förlorare. Okej, underdrift. Sämst förlorare i hela jävla världen är jag nog. Hehe. Nej, imorrn ska det tas nya starka tag och det blir vinst, jag känner det i fingertopparna redan nu bahhh!

Vad mer?

Jo! Queenprojektet är igång på allvar. Kul men tröttsamt. Jag äääälskar queen! Och hade Freddie Mercury varit vid liv hade jag gift mig med mannen. Okej, han var lite homosexuell, men det skulle inte ha gjort något! Han skulle ju kunna sjunga för mig. Det hade varit grejer det.. Hur som helst så är solisten i detta projekt Magnus Bäcklund (ni vet snubben med blond boyband-frilla, känd från bl.a  gruppen fame och melodifetivalen..) imorrn dyker ju även han, ambitiöst nog (...) , upp på repet. Första konserten är på onsdag, så ni som inte har biljett borde införskaffa en med det snaraste! :)

MADDE kommer hem snart! FAN VAD KUL!!!!! Längtar! Också amandy som för tillfället köper avsugningar på horgatan i paris! Okej, det var väl att ta i. Men hon målar säkert tavlor, bestiger eiffeltornet och äter såntdär franskt bröd, ni vet allt såntdär som fransmännen roar sig med!

Nog för idag kamrater, nu ska jag se om jag kan ragga upp en bra bok så vi kan slå våra kloka huvuden ihop! AdjÖ!

CU!
/ E

Kommentarer
Postat av: M

Fika på fredag :D :D :D

2009-03-31 @ 07:49:56
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: anonym

WTF? ångströmsmästare? Kan inte dra mig till minnes att han mött den (snart) 20-åringa damen i 3:an? Har hört att hon ska vara grym.

2009-03-31 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0