Ja må hon leva!

Idag har jag gjort något jag aldrig ska göra om: Motionerat asmycket.

Det började med en ridtur imorse, fortsatte med skridskoåkning och hockeyspel och avslutades med fotbollsträning. Jag tror inte ni förstår hur fysiskt utmattad min kropp är. Hur mycket rumpisen min än kommer vilja förflytta sig från stolen jag nu sitter på, så kommer det krävas en hel del för att det ska inträffa.

Jag har ett uppdrag till innan det blir sängdax! Min kära amanda fyller 18 bast imorgon och jag tänkte bli den första att gratulera henne!!!! (det är något av en statusgrej det där med att vara den första...) Jag hoppas att du inte hinner läsa det här innan jag ringer och sjunger mina sexiga toner ur "ja må hon leva"  för dig! Det ska nämligen komma som något av en överraskning ;) Ville också bara säga att du är bäst i världen och GRATTIS på din dag! Love yah girl, bigtime!

Grattis också till min fina vän Therese! 19 goa och glada år blir hon idag! Grattis grattis till dig med :D



/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0