Nu kan jag äntligen andas ut

Åh, vad fruktansvärt asskönt! Det går faktiskt helt hyffsat bra i skolan nu. De senaste proven och läxförhören har gått kanon och jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv, vilket brukar vara en ovanlig känsla i just skolsammanhang! Jag har kommit fram till att jag är för lat. Om jag bara la manken till lite oftare så skulle jag kunna prestera så mycket bättre. Motivation mina vänner, det är nog nyckeln till en hel del. BRA ELIN! (F) .. Fick en msn-ros där också, det var jag värd ;)

Nog om skolprat, blöööh, det är ju tråkigt egentligen!

Imorgon ska jag vara spontan och glad, hihi. Lite hemlighetsfull också! Matilda och jag har lite fuffens för oss, en guldgruva har nämligen upptäckts ;) WIE

Dagens lilla pussmun
går till min kära mor som imorse hade gjort iordning frukost+ en liten baguette att ta med till skolan inför fikarasten. Det gjorde mig glad :)

So long!

/ Elolinon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0