Onykter_chey91

MADDE jag saknar dig! Som fan.

Jag är onykter och har snubblat satan här hemma. Mamma vet om det..ops.. Nu ska hon bjuda på resorb...
Imorrn ska jag fan sova aslänge och äta gofrukost med rostad macka och nått mumsigt pålägg.längtar. närmast väntar vattenglaset. Folk har hett sönder mina grejer också. Mina gamla kult-brillor från hippieperioden har dom pajjat. Så jävla arg är jag, en det tro jag inte folk förstår så nu är vi tydligen osams också...? aja. GODNATT. det var ju kul så länge det vara och så länge jag var utan tinitus....

/onykterchey_91

Kommentarer
Postat av: M

Du borde ha ringt gullet ;) miss you too!!

2009-03-08 @ 20:44:22
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0