Röd som mens!

Oh holy jesus, I'm RÖÖÖÖD! Så jävla röd. Typ som ketchup, mens, skolkatalogen i 8an. Shit, det är ju ascoolt och skrämmande på samma gång. Mitt hår är verkligen en färgklick i dessa vintertider. Jag gillar det.

Älskvärt att jag och emelie numera har samma hårfärg och det kommer se ascoolt (skittöntigt) ut när vi kommer och går bredvid varann i skolans korridorer ;) Men våran vänskap överlever nog blickarna i hedbergskas matsal :')

Nu ska jag vara social med mina vänner amanda och amanda. Heido mädä!

/ E

Kommentarer
Postat av: ämp

Heeeh, förmodligen kommer vi se skittöntiga ut! Typ, "tja, vi tänkte vara astuffa i rött hår och köpte en big pack hårfärg på rusta!!! Heja!" XD

2009-03-08 @ 20:15:18
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0