Uppdateringar: helgen

Min helg har sett ut på följande vis.

Fredag: Myste med amanda gabbi och olga. Åt godis, pratade världsproblem, kollade på klipp on the youtube.com och fes. Olivia släppte kvällens äckligaste prupp. Den schtank satan. Somnade omkring klockan 4. Dog när jag var tvungen att kliva upp.

Lördag: Vaknade död, började leva. Åt asgoda mackor till frulle+lite risgrynsgröt. Det var länge sen. Red lite på popplan  och begav mig sedan ut i skidspåren (skoterspåret) för lite friluftsliv på skidor med min goda vän amandy. Måttot var "NO HESITATION", vilket ni förmodligen vet vad det betyder. Som vanligt tog jag mig an lite mer än vad jag klarade av och det slutade med att jag mer liknade en snögubbe än en männska. Hur som helst så var det roligt! Senare under dagen åkte jag iväg för att fira Hanna som fyller 18 idag. Grattis till henne! Återvände hem tidigt och for iväg till alex där jag spenderade en mysig kväll med brudarna.

Söndag: En ridtur med malle har hunnits med, annar inte så mycket mer. För tillfället laddar jag inför träning och hoppas på att vi ska dra ihop ett litet gäng och hinna åka lite skrillor innan. Det skulle nämligen äga!

Det var väl allt för tillfället. Tjuz!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0